اپلیانو

در این وبلاگ قصد معرفی اپلیانو را داریم و طی مطالبی که منتشر می کنیم شما را با اپلیانو بیشتر آشنا می کنیم

اپلیانو

در این وبلاگ قصد معرفی اپلیانو را داریم و طی مطالبی که منتشر می کنیم شما را با اپلیانو بیشتر آشنا می کنیم

اپلیانو از کجا شکل گرفت

اپلیانو یک واژه به نظر ایتالیایی می آید، شاید هم نام یک غدا باشد و ما خبر نداریم !

ولی حقیقت اپلیانو این است که این واژه در تاریخ 3 خرداد 97 ایجاد شد.  

اپلیانو چیست؟

اپلیانو برای کار کردن و تجربه کردن موارد جدید در سئو به صورت مسابقه درآمد و افراد تصمیم گیرنده درباره این کلمه همگی میکوشیم تا اپلیانو را به جهانیان معرفی کنیم،حقیقت اصلی در مورد این تلاش این هست که افراد با توجه به اطلاعات قبلی ای که در ضمینه سئو دارند و اطلاعات جدید که کسب می کنند سعی در این دارند که اول شوند و مورد تشویق هم کلاسی ها قرار گیرند.

هر کس به هر طریقی که بلد هست و یاد میگیره رو به جلو حرکت می کنه و اطلاعات و کار هایی که انجام داده را در اختیار دیگران قرار می دهد تا بتوانیم به یک جمع بندی کلی برسیم و از همدیگه یاد بگیریم از آنجایی که این یک مسابقه ماراتون می باشد همه ما سعی بر این داریم که در این دو ماراتون پیروز شویم

خود من به شخصه خیلی خوشحال خواهم شد که بتوانم اطلاعات مفیدی در این ضمینه به دست بیاورم و در این مسابقه دو تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا به اندوخته های علمی خودم اضافه کنم و به عقیده من جدای بحث برد و باخت مهم این است که در این دوره بتوانیم بیشتر با افراد هم کلاسی آشنا شویم و به امید خدا بتوانیم در موارد سئو پیش رو از همدیگر کمک بگیریم و بتوانیم ارتباطمان را در پایان این دوره حفظ کنیم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.